Help

BESTELLEN

Hoe bestel ik een product?

A) Producten in je winkelmandje plaatsen

  • Via de categorieën in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waarbij je het filtermenu aan de linkerzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
  • Nadat je de juiste kleur en maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’. Nadat je dit hebt gedaan klik je op ‘Voeg toe’.
  • Rechts bovenin de website is het totaalbedrag van de door jou geselecteerde producten te vinden. Door op ‘Shoppingbag’ of ‘Afrekenen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt.
  • Hier vind je ook je Shoppingbag overzicht, waar je een artikel altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.
  • Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Bestellen’ op de overzichtspagina.

 

B) Inloggen, registreren of bestellen zonder account

  • Log in als je al klant bent.
  • Nog geen klant? Klik dan op ‘Registreren’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Bevestigen’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail.
  • Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op ‘Bestellen’, vul je gegevens in en klik vervolgens op ‘Bevestigen’.

 

C) Bestelling bevestigen

  • In het besteloverzicht dat volgt, kun je de bestelling bevestigen.
  • Controleer je shoppingbag en adresgegevens. Je kunt nu je bezorg- en/of factuuradres nog wijzigen.
  • Klik op ‘Kies betaalmethode’ om je bestelling definitief te maken.

 

D) Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling

  • Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Betalen’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
  • Op onze website kun je betalen met iDeal en Creditcard.
  • Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Betalen’.

 

Hoe annuleer ik een bestelling?
Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Dit kun je zien in de order onder ‘Status’. Neem contact op met ons via info@hipproducts.nl of via telefoonnummer 0499 - 376306.

Het product is niet meer leverbaar, wat nu?
In de regel zijn de producten die op HIPP staan beschikbaar in de winkel. Helaas kan het echter voorkomen dat een product toch niet meer beschikbaar is. Wij zullen het totaalbedrag van het product/de producten inclusief eventuele verzendkosten, binnen 5 werkdagen terug storten op je rekening. (Meer vragen over de ‘Retourbetalingen’ vind je onder ‘Retourneren’.)

Wat zijn de verzendkosten?
Wij berekenen vanaf €75 geen verzendkosten binnen Nederland. Tot €75 brengen wij €5,95 verzendkosten in rekening. 

Overige vragen
Heb je vragen over een specifiek product? Neem dan contact op met ons op. De contactgegevens vind je via 'Winkel' in ons hoofdmenu. Voor overige vragen over het bestellen van een artikel kun je contact met ons opnemen via het contactformulier op onze website, via info@hipproducts.nl of via telefoonnummer 0499 - 376306.

 

BETALEN

Welke betaalmogelijkheden biedt HIPP?
HIPP biedt verschillende betaalmethodes. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van internetbankieren via ABN Amro, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers dan is iDeal de gemakkelijkste en snelste manier. Daarnaast kun je betalen met Creditcard.

Betalen via iDEAL
Je kunt betalen via ABN Amro, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Knab, Regiobank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Betalen via iDeal gaat op dezelfde manier als internetbankieren. Je hebt je bankpas en identificatiemethode nodig. Je betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren. Je betaalt via de veilige software van internetbankieren. Betaling via iDeal is gratis.

Overige vragen
Voor overige vragen over de betaalmethodes kun je contact met ons opnemen via info@hipproducts.nl of via telefoonnummer 0499 - 376306 

 

MIJN ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan op HIPP?
Ga naar registreren rechts bovenin onder ‘Account’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Registreren’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail. We gaan zorgvuldig met je gegevens om. De gegevens worden niet verkocht of ter beschikking gesteld aan derden, tenzij specifiek aangegeven.

Winkel eenvoudig op HIPP door je aan te melden bij ieder bezoek. Klik daarvoor op ‘Log in’ onder ‘Account’ en vul je e-mail adres en wachtwoord in. Winkelen zonder ingelogd te zijn kan ook, bij de bestelling van producten meld je je dan alsnog aan.

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn account?
Na ingelogd te zijn kun je je gegevens wijzigen. Dit doe je door naar je account te gaan en op ‘Gegevens’ te klikken.

Hoe verwijder ik al mijn gegevens?
Wil je uit onze database verwijderd worden? Neem dan even contact met ons op via info@hipproducts.nl of via telefoonnummer 0499 - 376306.

Overige vragen
Voor overige vragen over de verzending van onze producten kun je contact met ons opnemen via info@hipproducts.nl of via telefoonnummer 0499 - 376306.

Laatst bekeken